Kontinuerlig optimalisering

Vårt mål er å ha de mest fornøyde kundene i parkeringsbransjen. For å klare det jobber vi kontinuerlig med å utvikle kundens virksomheten, gjennom hele avtalens levetid.

Vi har 22 teknologer som jobber iherdig for å innovere parkeringsbransjen. De fleste kundene velger oss nettopp for våre smarte tekniske tjenester, og vår løsningsorienterte tilnærming til parkeringsfaget. Dette er en kontinuerlig prosess, og vi er fast bestemt på å utnytte digitale muligheter for å øke forspranget til våre konkurrenter i årene som kommer.

For å ta vare på kundene har vi et solid drift- og forvaltningsteam med medarbeidere som er tilgjengelige, og som legger stolthet i arbeidet sitt. De loggfører alle hendelser på et parkeringsområde slik at kundene har fult innsyn i den daglige driften.

Både den tekniske plattformen, og hver enkelt parkeringsplass overvåkes kontinuerlig. Vårt driftssenter varsles umiddelbart dersom teknisk utstyr ikke rapporterer inn helsetilstand i henhold til forventet frekvens. I tillegg til tilgjengelighet, overvåker vi utstyrets kvalitet for å sikre at f.eks. leseraten så god som mulig til enhver tid.

I Parkly er vi opptatt av å samle på data som kan representere en verdi for våre kunder. Med faste intervaller gjennomfører vi møter med kunden for å tolke datamønster, og se på tiltak for å øke kundetilfredshet, utnytte kapasitet bedre, og øke økonomisk inntjening.

Om du lurer på hva kundene sier om oss, er det bare å ta kontakt, så gir vi deg noen referanser.