Da vi startet Parkly ønsket vi å utfordre bransjen med en mer moderne plattform med kunden i fokus. Vi er derfor stolte over å nå kunne fortelle at vi har signert 14 nye anlegg på 3 måneder.
Parkly ble startet for å utfordre bransjen og tilby en moderne plattform med gode kundeopplevelser i sentrum. Sammen med kundene våre utvikler vi plattformen vår kontinuerlig med ny funksjonalitet. Nå har vi en unik selvbetjent plattform basert på brukervennlig og innovativ teknologi. Vi er utrolig stolte av at så mange nå har fått øynene opp for Parkly og mulighetene dette gir for parkeringsplasseiere.
Vi startet Parkly i 2019 fordi vi ville tilby en plattform som gir parkeringsplasseiere mer innsikt og mer styring over sitt innlegg. De siste månedene har vi opplevd rekordvekst og stor pågang av henvendelser. Dette gir oss mulighet til å utvikle plattformen vår i enda større grad. Målet vårt er at parkeringsplasseiere skal få mer kontroll og øke inntjeningen.
Vår plattform sikrer at flere skilt blir lest, selv under krevende værforhold. Aktører med parkering utendørs, som skianlegg, har nå fått øynene opp for hvordan vår teknologi gir dem mulighet til å optimalisere omsetningen. Vår plattform kombinerer maskinlæring og kunstig intelligens for å sikrehøyere leserate.
Les mer om hvordan vår kunstig intelligens fungerer.
Vi er som nevnt opptatt av at du som parkeringsplasseier skal få innsikt i ditt anlegg og få utnyttet potensialet til det fulle. Likevel er det avgjørende at Parkly sikrer gode opplevelser for de som bruker parkeringsplassene som kundene våre eier.
Vi har fått mange henvendelser fra parkeringsplasseiere som har blitt tipset om Parkly fra folk de kjenner som allerede er kunde hos oss. Dette setter vi utrolig stor pris på. Å høre at så mange av kundene våre er fornøyde og forteller om oss til andre gir oss enda større motivasjon til å utvikle løsningen vår ytterligere. — Salgsansvarlig Ola Engvik.
Parkly gir en mer sømløs opplevelse for parkerende kunder, bedre flyt i trafikken og gjør det lettere for parkeringsplasseier å eksempelvis ta seg av kundeservice, om de ønsker det. Det at de parkerende kundene selv kan velge hvordan de vil betale gir mer fornøyde kunder og forenkler logistikken ved større anlegg.
Les mer om hvordan Parkly har sikret bedre trafikkflyt hos Bø Sommarland.