Fra første samtale til at anlegget hos Rema 1000 Briskeby Hamar var i drift, tok det kun 9 dager.
I en verden drevet av stadig skiftende behov og raskere tempo, har evnen til å levere resultater i rekordfart blitt en avgjørende faktor for suksess. Dette fenomenet handler ikke bare om å fullføre oppgaver raskt, men også om å opprettholde høy kvalitet og presisjon mens man navigerer gjennom tidens begrensninger. Gjennom innovative tilnærminger, optimalisert prosesshåndtering og et dedikert team av fagfolk, blir muligheten til å oppnå en leveranse i rekordfart en imponerende prestasjon. Dette er hverdagen i Parkly.
Å ha tydelige og innarbeide prosesser gjør de mulig å kunne sette anlegg raskt i drift. Prosjektleder Ragnhild har ledet arbeidet knyttet til etableringen av kamerareguleringen hos Rema 1000 Briskeby Hamar. Hun beskriver de få dagene som var til rådighet på følgende måte:
Det var noen innholdsrike dager, akkurat slik vi både liker det og er vant til. Jeg som prosjektleder har en helt tydelig oversikt over alt som må være på plass for at et anlegg skal settes i drift. Så lenge vi er enige med parkeringsplasseier om hvilken løsning som skal etableres, så er det ikke mange dagene vi trenger på oss for å levere. Rent praktisk fra parkeringsplasseier trenger vi egentlig kun tilgang til strøm for å skulle være oppe å gå. Enkelt og greit.
I en etablering, som i dette tilfellet varte i korte 9 dagene, er det mye som må både kartlegges og ordnes. Prosjektleder Ragnhild deler suksessen bak våre lynraske leveranser:
I leveranser hvor vi har kort tid til rådighet, er det helt klart en balanse mellom hastighet og kvalitet. For oss i Parkly er nøkkelen til gode leveranser: strategisk planlegging, effektiv prosesshåndtering, teamarbeid og kommunikasjon og bruk av teknologi. Klarer vi å balansere disse nøkkelfaktorene, så blir tidsaspektet på leveransen mindre kritisk. Dette er Rema 1000 Briskeby på Hamar et av flere gode eksempel på.
Etter måneder med planlegging, forberedelser og hardt arbeid har Rema 1000 Briskeby endelig åpnet dørene for kunder. Amund Sveberg Rebbestad er kjøpmann for denne helt nye og flotte butikken på Hamar. Han har lagt stor vekt på å skape en butikk som skal tilby et varmt og innbydende miljø, samtidig som han er tydelig på at handelen starter allerede før kunden har kommet inn i butikken.
Handelsopplevelsen for våre kunder starter allerede på parkeringsplassen før vedkommende entrer butikken. Derfor er det utrolig viktig for oss å ha et samarbeid med en parkeringsoperatør, som kan tilby en sømløs og behagelig parkeringsopplevelse for våre kunder. Etter vi åpnet dørene har vi konkludert med at vi har Norges beste kunder, og de fortjener kun det aller beste.
I møte med utfordringer som kan virke uoverkommelige, er det ofte menneskets evne til å tenke kreativt og handle raskt som fører til gode løsninger. Akkurat en slik situasjon stod Kjøpmann Amund overfor når behovet for en kamerabasert parkeringsløsning meldte seg for sin nystartede butikk. Med åpningen bare en drøy uke unna, var tid et knapphetsgode og han var i tvil om det lot seg gjøre.
Helt i innspurten av klargjøringen av butikken, så vi at en regulering av området ville bli avgjørende for å sikre ledige parkeringsplasser til våre kunder. Et tips fra en kollega gjorde at jeg kontaktet Parkly, og det ble full klaff fra første sekund. Kun få sekunder etter, eller rettere sagt kun 9 dager, var anlegget i drift. Jeg trodde ikke det var mulig å levere så raskt, så jeg må si meg mektig imponert over servicen og leveransen til Parkly.
Vi har tilgjengelig 45 plasser innendørs, og tilbyr 1 time gratis parkering. Vi ønsker alle hjertelig velkommen til en hyggelig handel hos oss.
Parkly gratulerer både Rema 1000 og Kjøpmann Amund Sveberg Rebbestad med en lekker butikk, og takker samtidig for tilliten.
Øk omsetningen med kunstig intelligens
Referanse: Byutvikleren Værste i Fredrikstad