I ulik grad har virksomheter tilgang på mengder av data, som ikke blir utnyttet i så stor grad som mulighetene tilsier. Vår kamerabaserte parkeringsløsning gjør data om til nyttig og brukervennlig informasjon.
Kamerabasert parkering gjør at vi mye enklere enn før, kan samle store mengder med data knyttet til trafikken på parkeringsplassene på en rask og smidig måte. Bilene blir fotografert både ved innkjøring og utkjøring, dette gir parkeringsplasseiere som bruker Parkly en unik innsikt i egen parkeringsaktivitet.
Når kameraene og Parkly AI (vår kunstige intelligens) har gjort jobben sin, sendes all data til vår plattform i skyen. Plattformen sammenstiller all data, systematiser og gjør den om til anvendbar informasjon. På den måten kan ønsket informasjon enkelt hentes ut, filtreres, sammenlignes og lagres over tid.
Den skybaserte plattformen vår bidrar til at våre kamerabaserte parkeringsløsninger har tilnærmet 100% oppetid.
Innhenting av data i seg selv tilfører begrenset med verdi. Det er først når man setter informasjonen i system, og gir mulighet til å se trender over tid, at man virkelig kan bruke innhentet informasjon for å fatte riktige beslutninger.
Som kunde av Parkly har du automatisk tilgang til Parkly Analyse, et analyseverktøy med fokus på å sikre best mulig grunnlag for å ta riktige avgjørelser rundt blant annet prissetting, salg av faste plasser over kortere eller lengre perioder og tilhørende tjenester.
Parkering er ferskvare. De parkeringsplassene du ikke får solgt i dag, kan du dessverre ikke selge i morgen. Dette gjør at all innsikt du kan skape om aktiviteten i parkeringsanlegget bidrar til at du kan planlegge salget ditt basert på fakta, og ikke magefølelse eller synsing.
Kort fortalt: I Parkly analyse har vi samlet all informasjon du trenger for å kunne optimalisere salget av parkeringsplassene i ditt parkeringsanlegg. Vi har gjort jobben for deg. Du har tilgang til alt du trenger å vite om kapasitetsutnyttelse i valgte tidsintervaller, omsetning, betalingsmetoder de parkerende benytter, fordelingen mellom korttidsparkerende og avtalekunder.
Les mer om: Hvorfor flere velger parkeringsløsning med skyteknologi og AI og automatisk utsendelse av månedsrapport.